57 - oji kelionės diena. Litchfield nacionalinis parkas.

Tadas: Po Kakadu nacionalinio parko, kuris net dėl dviejų priežasčių yra įtrauktas į UNESCO, nesitikėjome nieko įspūdingo. Bet vietiniai sako, kad Lichfield parkas yra daug mielesnis ir labiau vertas dėmesio. Kad daug geriau jausiuosi čia pastebėjau iš pat ryto, nes buvo drėgna, o aplinkui rytinis rūkas.  Vadinasi bus daugiau žalumos ir ne taip sausa. Dar vienas pliusas, kad čia daug lankomų objektų, bet jie vienas šalia kito, o pats parkas ne toks didžiulis kaip Kakadu.
   Pirmoji stotelė jau už kampo, pavažiavus 10 min.  Į akis krenta įdomios uolos laukuose, jau vakar tokias pačias mačiau laukuose, bet ne tiek daug. Jau ruošiausi prašyti, kad vairuotojas sustotų apžiūrėti ir nufotografuoti tas keistas uolienas, bet gidas pasakė , jog mes tokių uolienų ir važiuojame pažiūrėti, tik didžiausių Australijoje.  Vieta vadinasi  Magnetic Termite Mounts.  Didžiulės ir gražių formų uolos stūkso  laukuose, bet kai sužinojau, kaip jos atsirado, negalėjau patikėti. Tos uolos – tai didžiuliai skruzdėlynai, suformuoti čia gyvenančių skuzdėlyčių.  Uolos dugne saugiai įsitaisiusi motinėlė, o kitos darbininkės valgo aplinkinę žolę, ją sumaišo su smėliu ir pasigamina stiprią statybinę medžiagą.  Žolėdžių  gyvūnų Australijoje nėra daug, taigi skruzdėlės čia valgo kiek tik nori ir yra svarbios vietinei ekosistemai. Jų suformuoti skruzdėlynai yra dviejų formų – gruoblėti su giliom bangom ir plokšti.  Forma padeda palaikyti pastovią temperatūrą viduje, kad vidui esantys gyventojai neperkaistų saulėje.  Plokštieji  savo plokštuma atsisukę į rytus ir į vakarus.  iš Saulės apšviestų vietų skruzdėlės bėga į šešėlį.
Tik Saulei pašvietus, visos viduje esančios skruzdėlės subėga į šešėlio pusę. Tas pats ir su gruoblėtais
   Kita mūsų sustojimo vieta – Florence Falls. Vakar kepę visą dieną ant Saulės, šiandien patekome į rojų – drėgme alsuojančią vietą, pilną augmenijos,  gyvūnų ir paukščių. Kur teks eiti matome iš apžvalgos aikštelės, apačioj vien tik medžiai ir šniokščiantis krioklys.
15 min taku žemyn įveikiam 135 laiptelius ir sekam takeliu palei krioklio garsą. Kol aš su kamera sekiau iš paskos, visi jau spėjo sušokti į nediduką ežeriuką, į kurį krenta ir krioklys. Buvo tikrai super vieta, atgaiva perkaitusiom smegenėlėm.

Leidžiantis palei nedidukę upę aptinkam dar pora maudymosi vietų, o galiausiai ir pasiekiam Florence Greek. Nuostabi vieta su daug upės suformuotų baseinų, tad mirkstam kokia porą valandų, per kurias sugebam visi nemažai nudegti Saulėje.
   Ir galutinė stotelė Wangi Falls, panaši į pirmąją, tik tris kartus didesnė, ten net pavargsti kol pasieki kitą ežeriuko pusę , kur krenta krioklys.  Visi jau buvo permirkę, tad užteko pusvalandžio pasidžiaugti.
 Priešpiečiams suvalgėm viską, kas buvo likę ir keliavome atgal į Darviną.
   Ši trijų dienų kelionė gerokai nuvargino, tad grįžę išsiplovėm rūbus, suvalgėm 1,5 l ledų ir kritome į lovas. Tuo labiau, kad rytoj laukia ilgos kelionės į Australijos dykumas pradžia.