51-oji kelionės diena. Svajonės link. Australija. Darvinas

Kristina: Skrydis kaip tyčia lapkričio 1-ją, visų Šventųjų dieną. Būsiu gal netaktiška ir blogai mane suprasit, bet tai buvo pati laimingiausia mano diena, nes įkėliau koją į šį raudonąjį žemyną - Australiją! Tai viena iš mano svajonių - aplankyti šį kraštą. Atvykome Saulei leidžiantis pro lėktuvo langą, galėjome gerėtis žaliais didingais plotais iš viršaus. Nusileidome Darvino oro uoste. Skrydis iš Denpasaro truko apie 2,5 val. Kartu su Tadu laikėme špygas, kad tik viskas būtų gerai dėl vizos ir kitų reikalų, nes Australijoje visi patikrinimai vyksta daug rimčiau. Negalima įsivežti maisto produktų ypač mėsos, medienos dirbinių, vaistų pagamintų iš tam tikrų žolelių ir t.t. Labiausiai įsiminė, kad Australijos piliečiai kontrolės punktą pereina per tam tikrus robotus, atsistoja peršviečia kaip per rengeną ir nuskaito informaciją. Niekur kitur nebuvau mačiusi. Mes kaip ir kiti turistai laukiame eilėje su visais kitais. Kai atėjo mūsų eilė , patikrino pasus ir liepė palaukti.. Hmmm... Jau pradėjom nerimauti, kad liksim čia nakvoti oro uoste. Lapų kuriuos turėjome atsišvietę su e-viza net neprašė parodyti (bet geriau turėti su savimi). Šiek tiek luktelėjom.. Kai kontrolierius ištiesė pasus, mūsų veide po truputėlį pradeda kilti šypsena. Antrame patikrinime praleido labai lengvai, paklausė ar nieko neįsivežam į šalį ir praleido iškart be eilės. Pagaliau - viskas! Pasveikinam vienas kitą stipriai apsikabinę. Pirmas įspūdis mus abu apima toks lyg būtume Norvegijoje, nes visur švara ir tvarka.
   Oro uostas yra toliau nuo centro maždaug apie 15km, bandėm ieškoti vietinio transporto, bet iki jo reikia nueiti gan nemažai. Viena moteris dar pasakė, kad geriau nevaikščioti vieniems tamsiu paros metu. Pagalvojom, kad tai pati saugiausia šalis, nebent aborigenai iš po krūmų išlystų :). Nusprendėm važiuoti su specialiu airport shuttle bus, kuris nuveža mus tiesiai į centrą netoli mūsų svečių namų už 28 AUD. Nieko nevalgę visą dieną, bet linksmi keliaujame į savo nakvynės vietą. Atvykome apie 20h vakaro, o čia jau pats įkarštis. Mūsų viešbutis per tris aukštus su baseinu, baru, lauko virtuve, terasa. Kambariai švarūs, tualetai taip pat.
   Pirmą kartą miegosime ne vieni, o su kambariokais kaip bendrabutyje. Atėjom į kambarį - apsiuostėm kas čia gyvena, spėjam, kad du vaikinai, nes bardakėlis matosi šioks toks..
   Pasidedam kuprines ir einam toliau nagrinėti mūsų viešbučio. Daug jaunimo su alaus bokalais, kiti lauko virtuvėje gaminasi vakarienę, kiti tiesiog plūduriuoja baseine. Galvojam nieko sau, atsipūtę čia visi.. Nueinam į parduotuvę griebiam jogurtą, nes buvom labai jo išsiilgę ir aišku pieno su dribsniais pusryčiams, nes nepamenam kada buvom gavę tokį valgį.
    Apžiūrėjom pagrindines miesto gatves ir ėjom miegoti.. Reikia eiti miegoti, kad rytoj prabudusi galėčiau patikėti, kad tai tikrai ne sapnas, o tikrovė.. Užmigome be kaimynų, nors naktį parėjo tyliai ir visai ne girti. Naktį sunkiai miegojosi, girdėjau vieną knarkiantį, o ir lovas gavom antrame aukšte, o kai bandai verstis ant kito šono visas kambarys girgžda, nesinori net judėti kai miegi :)