39 - oji kelionės diena. Pulau Menjangan. Snorklingas, kepinimasis saulėje.

Tadas: Kelionę į Menjangan salą jau užsisakėm vakar. Buvom prispausti vieno ale PADI dirbančio žmogaus ir kaip supratom sukčiaus. Pradinę kainą siūlė 77 EURO, po to nuleido iki 60 EURO žmogui. Šiaip paėmus kaina tikrai išgąsdino, nors įskaičiuota visos dienos kelionė su pietumis, įrangos nuoma, nardymu. Kai griežtai atsisakėm , kaina labai greit pradėjo kristi, vyrukas vis grįždavo su nauju pasiūlymu, kol galiausiai kaina nusmuko iki 20 EURO. Iš principo iš jo nepirkom, vien dėl to, kad taip norėjo apgauti. Už tą pačią kainą įsigijom iš pačio PADI nardymo centro. Kelionė iki salos užtruko apie 1,5 val. su linksmais ir paslaugiais nardymo instruktoriais, kurie mielai paaiškina viską ir pakelia nuotaiką su savo juokeliais visam mikroautobusiukui. Mūsų keliavo 9 : australai, prancūzai ir žinoma lietuvaičiai :)  Stojome dviejose vietose , atrodo mažokai, bet užteko pasiplaukioti, nes neįpratusiems nuovargis  pradėjo jaustis. Tarp nardymų darėm pietų pertraukėlę, maistas užsakytas pagal išankstinius pageidavimus, tad mes gavom nudlų su kola. Išlipę į krantą nustebome pamatę tokį vaizdelį.
Elnių porelė atėjo atsivėdinti jūros vandenyje. Atsistoja ir stovi, mėgaujasi akimirka, žinoma visi turistai apstojo su savo kamerom, bet jie jau turbūt įpratę ir kartais gauna maisto. Man sunku įsivaizduoti, kaip su tokiu kailiuku gali ištverti karštį, kuris čia būna apie 30 laipsnių.

Nardydami prisižiūrėjome įvairiaspalvių žuvyčių  ir koralų, bet vėžlio nematėme ( kartais pasitaiko čia jį pamatyti). Tikimės , kad kitur pagaliau jį išvysime.
Pagaliau galėjau išbandyti savo gimtadienio dovaną, kuri veikia puikiai ir mano kamera liko sausutėlė. Dovanos autorė nuotraukoj pozuoja su jūros žvaigžde . Sandarus įdėklas fotoaparatu leidžia fotografuoti 5 metrų gylyje, kadangi nardyt nesiruošiu, snorklingui pats tas. Be to norint nerti giliau, galima fotoaparatą išsinuomoti už 18 USD.
Tokių jūros žvaigždžių ten pilna ir įvairiausių dydžių.

Likom patenkinti , pavalgydinti ir pilni įspūdžių.